wtorek, 30 kwietnia 2013, 10:19:00

VIII Rowerowa Masa Krytyczna byłem

Stało się, w końcu jako zwykły uczestnik bez zbędnych emocji i nerwówki, przybyłem na VIII już masę. Trasa miała 15km i odbywała się głównie asfaltem, co też ludzie lubią :) dystans był nie mały, bo 15km co mogło by odstraszyć rowerzystów, ale tak się chyba nie stało, bo stawiło się 125 rowerzystów, a w śród nich nawet małe dzieci :)

Liczba uczestników pewnie i zaskoczyła organizatorów przejazdu, ogólnie takie odniosłem wrażenie :) Ogólnie mi się podobało, chodź uważam, że brakuje mas typowo tematycznych, połączonych z jakimiś atrakcjami typu "Muzyczna Riksza" czy możliwość oznakowania roweru przez Policje. Przydało by się, zapraszać kogoś z władzy, które to deklaruje, że sami jeżdżą rowerami i zauważają problemy w mieście, ale jakoś na żadnej masie, prócz pierwszej (pozdrowienia dla pana M.Sikory) nikogo nie widziałem :( No ale czego tu się dziwić, lepiej składa się obietnice przed kamerą lub kilku osobom w oczy, a co innego ruszyć swoje cztery litery pokazując przy tym, odrobinę zrozumienia dla cyklistów.



Następna okazja do przejazdu zaplanowana jest na 31 Maja 2013 na 18:00 start spod Ratusza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz