poniedziałek, 19 listopada 2012, 13:02:00

Serwisy i sklepy rowerowe w Grudziądzu .. moim zdaniem

Na początku chciałbym zaznaczyć, że nie robię nikomu reklamy ani, anty reklamy, a moje zdanie powstało z doświadczenia z niektórymi serwisami lub sklepami rowerowymi, co nie znaczy, że ktoś inny sądzi inaczej.

Jak wiemy w czasach łatwego dostępu do internetu, łatwo jest coś kupić "do roweru" nie wychodząc z domu, bo wybór jest spory i niekiedy tak wygodniej, ale czy zawsze musimy robić zakupy w internecie?
No właśnie przyznam, że sam niekiedy tak robię bo uważam, że w naszym mieście ciężko znaleźć sklep który ma wszystko do naszych rowerów i to, od ręki.
Tak na przykład  o ile dętkę do roweru dostaniemy prawię wszędzie, tak z oponami lub częściami zamiennymi możemy mieć problem.Bo większość sklepów na stanie ma, to co najczęściej schodzi i wszystko inne jest "na zamówienie" co nie znaczy, że zawsze tak jest. Zanim wybierzemy zakupy w internecie, warto wybrać się na miasto i popytać, bo sklepów rowerowych w naszym mieście mamy sporo :) a niekiedy zaoszczędzimy przez to parę złoty i czasu, w oczekiwaniu na przesyłkę nie wspominając z problemami jeśli przyjdzie nam reklamować zakupiony towar.
Ja swoje poszukiwania zaczynam zawsze od sklepu rowerowego na Legionów "EBAR" mają też swój numer GG:1417031 gdzie można zapytać o dostępność danych części i zapewniam, że ceny też mają konkurencyjne.



Co do serwisu gdzie możemy naprawić swój rower, tutaj każdy rowerzysta ma zawsze swój ulubiony, ja osobiście korzystałem z trzech w naszym mieście z różnymi doświadczeniami i tak:

TRANDO  na Placu Stycznia - serwisowałem kiedyś u nich cały rower i byłem bardzo zadowolony z szybkości i podejścia do klienta, ceny też mają "takie jak wszędzie"


HANDAR BIKE  na Legionów (na przeciw restauracji ŻAK) - korzystałem kilku krotnie z centrowania kół ,co robią średnio dobrze, lecz zdarzały się niespodzianki np. nie dokręcona śruba przy mostku (trzymał się na jednej dokręconej) i chyba miałem pecha na ten serwis, bo inni jakoś nie narzekali! ja niestety tam już się nie pojawię.

EBAR mój ulubiony, nie które problemy załatwiają od ręki, ceny moim osobistym zdaniem bardzo korzystne, a jakość- trzeba się samemu przekonać!




3 komentarze:

  1. Świetnie,że o tym piszesz...przy okazji... SZCZERZE NIE POLECAM SERWISU ROWEROWEGO NA oś.KOPERNIKA na ulicy Chełmińskiej tuż przy sklepie komputerowym,taki mały punkt w podwórku...zdzierają z człowieka jak mogą i naprawy nie są usuwane jak powinny,potem trzeba jeździć do reklamacji...poza tym wstawiają stare części...jestem tego dowodem :( więcej się tam już nie pojawię... K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dokładnie pamiętam jak jakiś czas temu zamawiałam rower ale ze sklepu internetowego i najbardziej martwiło mnie to czy on dojdzie i jeśli tak to w jakim stanie. Z tego co pamiętam paczka była wysłana kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/kurier_48 i jak zawsze operator spisał się na medal.

    OdpowiedzUsuń